tirsdag 24. november 2009

kortmappemysteriet part II - og pringles

kortmappemysteriet: Har fortsatt ikke funnet kortmappa mi, så i dag har jeg sperret kortet og bestilt nytt bankkort.. Også skal jeg bestille nytt studentbevis. bleeeeh.

Jeg har en ting jeg vil ha bevist! Jeg kjøpte en pakke pringles i dag, av den nye typen, den med 90 pringles inni... Men er det nøyaktig nitti oppi??
så jeg har telt... før jeg skrev dette har jeg spist nøyaktig 30 flak. så nå legger jeg dem i dunger på ti for å holde styr på.. ok:

en dunge, tre dunger, sju dunger... og litt til... hmm, fikk eg faktisk litt meir enn 90 stykker??
Uansett så må jeg få si at jeg ikke liker de nye pringlesene... de smaker sandpapir :(

"I haven't been totally true about myself... I've been living in a lie. The truth is: I am not Jennifer Lopez. I am... Mitch Connor!"

det må være den absolutt beste setninga i verden... Etter "Tacotaco, burritoburrito, tacotaco"

Funnee piksh00r ov dee deh:

hea hea hea hea

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar