fredag 7. januar 2011

Ikke skjerf, ikke puslematte og ikke nattbord. neinei. jaja!

SÅH FOLKENS.

Vi ferdi på skola klokka halv ti i dag!
Jeg og Aslaug dro hjem, og jeg fikk tid til å tegne denne leime lille tegninga:


han er en fyr i en historie jeg skriver... 

SÅ DRO VI FAENMEG TIL BYEN!

Jeg ville kjøpe: 
Gode, brukbare tegneblyanter
Praktisk puslespillmatte
Et fint oransje skjerf
Et lenge savnet nattbord

Jeg fikk kjøpt:
-14 total-SEXYE tegneblyanter!
-smuuuudi-kokebok
-Datamus med USB, hallelujaaa, hadde glemt at jeg skulle kjøpe det..
-CHEEEEEEZ DUDDLES(ikke potetgull) +div annet gaudis

Så jeg fant... en.. av de tingene jeg skulle ha.
Sånn bruker det å ende opp.. jeg vurderte å kjøpe en svart kiste fra Bohus som nattbord, de var så schtaaaaili!

Og haha, vi for til -haha- Asia 1000 og Aslaug kjøpte noe sånn -heh, hoh-, tørka bananer til lørdagsgodt fordi hun har -hahah-, godterinekt hele Januar! Jeg derimot kjøpte ostepop og stratos som jeg nå nyter høylytt i hennes nærvær. 

Også dro vi hjem (ca. 1730) og spiste fylt laksefilet og så filmen "Buried". En hel film hvor ALT skjer nedi en kasse begravd i bakken. Ikke ETT klipp på utsiden. Den var bra, men jeg følte ikke jeg fikk noen ting som helst ut av den....


Among other things...

Siden jul har jeg utført følgende:
-Ligget på senga
-Sett 1, 3, og 4, sesong av Big Bang Theory. 
-Sett 1-6 sesong av House M.D.
-Sett div. Disney-filmer
-Sett "Monty Python and the Holy Grail"... hahah, hooo...
-Ligget på senga...
-Sett "Alpha & Omega", kanskje tidenes dårligste animasjonsfilm
-Fanga MEW på Pokemon Yellow for Game Boy, fordi jeg kan svartekunst
-Drukket sikkert 8 liter te, og jeg tuller ei...
-Tegna ned rundt 50 ark
-Ligget på senga
-Funnet ut at det var "Replay"-sangen jeg hadde på hjernen når Ingeborg var på besøk
-Sett lengtende på Assassins Creed 2-coveret og ønsket at det var kompatibelt med Mac
-Ledd med Aslaug over hvor Spyro-aktig WoW-grafikk faktisk er
-Ligget på senga...


....BECAUSE I CAAAAAN!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar