torsdag 17. desember 2009

Det blir en ulykkelig juleferie, jeg skjærte meg på en saks


Ja, bare hør på det: Jeg skjærte meg på en saks. Høres det ikke utrolig teit og patetisk ut? Og etter at jeg gjorde det skjærte jeg meg på en stift på en pappeske.

Da er kofferten sekken og julegavene pakket og innpakket, og i morgen klokken ni drar jeg til Træna til juleferien :) planen var å ta bussen klokka fem i natt men heldigvis fikk Kjersti stoppa meg og fortalte meg at det gikk en båt klokka ni. Phew! Da får jeg jo sovet litt i natt!

For noen dager siden laget jeg potetskiver g jeg ble sjikkeli stolt for det ble godt, det så godt ut og jeg fant ut hvordan jeg laget dem helt selv... Jeg skulle legge ut bilde men jeg har levert telefonen min in til reperasjon så det går nok ikke så lett som det om mulig kunne ha vært... Mobilen ble levert inn p.g.a. DriIIIIiitdårlige høytalere, for eksempel skulle min bror Nils si "Kjøp noen fiskeboller!" over telefon, men jeg måtte få ham til å gjenta det om og om igjen fordi jeg hørte ikke s'en så det ble fikeboller... Først trodde jeg han sa fikenboller me det visste jeg faen ikke hva i helvete var så jeg bare ropte høyt "HÆ?" så alle i hele butikken hørte det, og så sa ha det saktere, jeg hørte fortsatt ikke s'en men jeg skjønte til slutt at det var snakk om fiskeboller.... OK!

Så jeg er uten telefon i jula. Hooray! Aslaug kommer til Træna til helga! Det skal bli skøj! Men hun skal vel ha litt tid med besteforeldrene sine og da, hihi.

Jeg og Maria var på en butikk for litt siden og så sa hun: "Heij! Her har de jo kleskurvæ!" så snudde jeg meg og så en sånn prøvevegg med gardiner og sånt. Så gikk jeg bort og rullet noen gardiner opp og ned og så inni og forstod ingenting. "What? E dæ en slags fæænsi kleskurv??" Og så lo hun og sa at jeg faila og at det der skal så ut på bloggen... Jeg elsker å eie meg sjøl!

Jeg fant noe interessant! Her er et bilde fra failblog som var sånn passe morsomt:

Og vi vet alle at alle bildene på failblog og lolcats etc. får fire og en halv eller fem stjerne uansett hvor kjedelig eller noobish det er. Untatt dette, for det har tre og en halv... Jeg tror at noen amerikanere er sånn at de kan gjøre narr av hele verden og de ler og ler, og vi ler også for vi har god humor og--- sportsånd? Men så snart noen skal dra en vittig en om America, er det ikke gøy. Not at all.

OG HEEEI eg fant et anna bilde på totallylooksalike.com


Det første jeg tenkte var "NEEEEEEI!! There is only one!!! And Dave, WIPE THAT F*CKIN' P-FACE OFF, NAOW!!!!! " også måtte jeg gå å rydde litt på kjøkkenbordet mitt for jeg ble så frustrert.. *snufs*

FUNNNy picture of the daay(or should it be week?):
agreed.


Vi sees på Træna!

1 kommentar:

  1. ska du ikke oppdater bloggen din snart? før mann med ljåen kjæm å henta den gamle søstra di? ;)

    SvarSlett