tirsdag 31. januar 2012

Sonja belærer idioter #1

Trangsynte, utakknemlige, arrogante kreasjonister... Jeg blir så utrolig irritert på dem! De er ikke godt for noe! Det er mange av dem på internett, spesielt youtube. Jeg har sett alt for mye på de dumme folka, og jeg kan ikke skjønne hvordan det er mulig å være så trange i nøtta.

Også har jeg blitt så inspirert av å se Richard Dawkins, Carl Sagan, Brian Cox, Michael Shermer, Brian Greene... smarte, smarte, flinke folk. Det er ikke ofte jeg finner folk jeg vil kalle mine idoler, men de er virkelig det.

Dette er ikke noe nytt, du har hørt det mange ganger før... Jeg vil bare være med å si noe om saken, få det ut. Også forhåpentligvis gjøre noen forbanna. Jeg har tenkt å legge dette ut på deviant-arten min, det blir jævlig spennende. Tenk om jeg hadde lagt det ut på youtube, håhåh.
Også vil jeg late som jeg er smart og prøve å forklare noe. Forhåpentligvis er det kommer det mer i denne serien i framtida!

Hvis du lurer på hvorfor det er engelsk så er det på grunn av de 800 stykkene som snakker engelsk som følger meg på deviantart. Vi får se hvor mange det er etter at jeg legger det her ut... takk og hej då!

Du burde høre på denne mens du leser: http://youtu.be/-0kH781DV0U



EDIT: SE BILDET OG SE KOMMENTARER FRA WATCHERNE MINE på deviantart-galleriet mitt: http://PantheraSonya.deviantart.com/art/Sonja-explains-things-for-idiots-Evolution-282576891


JUHU!
FORDI JEG KAN! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar