lørdag 21. november 2009

Ånei eg har så masse å gjær :(


Eller egentli ikke... Har en animasjon eg hold på å ska lag ferdig og no ha ho Aslaug laga en animasjon som eg ska fargelegg.. hmm, får sjå om dæ nån gang bi ferdi da!
I dag fikk eg bursdagsgave tel ho Aslaug, som eg ikke ska skriv ke e i tilfelle ho finn ut ho ska besøk nloggen min helt randomly.. hehe. Men eg fikk og månedens blad mæ ImaineFX, som e et jævli bra bla førr å tegn/animer/design fantasy og sci-fi-art! I den her utgava va dæ masse om characterdesign og om sår og zombia, og litt steampunk og nån draga! Veldi bra utgave den her gangen altså :)

Så va eg og fikk spis Nils Inge's hjemmelagde Lasagne som ikke hadde noe må Toro å gjær (Dæ e sant!) og den va kjæmpego! Men restn av dagen har eg søtte på facebook og bablæ mæ ho Aslaug på skype... :3 Så eg ha hatt en koselørdag!

Funny picture of the day:
W.
T.
F.
...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar