torsdag 19. november 2009

Helg - 2012 - eplejuice



Har planleggningsdag i mårra så eg har tatt tidlig fri, som restn av landet :D Kom akkurat heim fra Kinoen, som ligg fire kilometer unna, som eg GIKK heim fra.... i oppoverbakke... ikke kom på besøk, ivertfall ikke gå x_x trimtur of the day! Åsså fikk eg lån carine sine skullcandyheadset så turen verka ikke så lang :D UANSETT::: Vi så 2012...
DEN VA BRA e dæ første eg vil sei... åsså kan eg og sei at den va helt fantastisk rått laga, og den va helt fantastisk rått usannsynlig... Dæ va sånn: "WOAAAH, sjå! skyskrapern hold på å dett i flyet vårres!" men vent! "PUH vi klarte det akkurat, men understellet vart kappa av!" åsså
sprengtes en vulkan, dæ va awesome, og så superbra ut... også fikk vi sjå at San fransisco(nawww Linda), Roma(YAY der ha eg vørre! Va litt arti å sjå... hihi), Washington DC (...meh) + nån vulkana og fjell vart eid, ska vi sjå om eg finn et bilde fra filmen... hmm...



Tank å sjå det derr på et svært lerret og alt bære rør seg sjikkeli som vann. Dæ va underholdning :D Laga av de som laga The Day After Tomorrow, den va bedre enn den, men egentli ligna de veldi på kverandre... ska tru ke som bi den neste filmen de laga? Bi vel etter år 2012... hohaha

Åkei åkei eg må bre sei ke som skjer: Jorda bi dritvarm fra innsia, masse jordskjelv og tsunamiæ, og omtrent fem og en halv milliard menneska dør... Åsså e dæ sjikkeli teit før de kræsjæ inn i Mount everest... Av alt.... Listen: Sian jorda varmes opp innenfra, bi jordskorpa tynnar, og sian himalaya-fjellkjeden e så tung, burde de synk ned i manteln ganske fort! Men eg sa dæ va urealistisk... Og dæ e SÅÅ mange teng meir som e urealistisk! XD Åsså hadde den teit humor... Mennneh, alså, dæ va helt skummelt å sjå på, gå å sjå den mens den fortsatt e på kino!


No ska eg mat babyblåkvaln min på Zoo World-spællæ på facebook :D


Og, ja, eg fikk eplejuice :D YAAAAAY the simple joys of life...


Funny picture of the day:




Han Putin e så skummel at han e søt :'D aaaawww


Åja! Sitat fra 2012:

Little Boy: "wooah, big airplane..."

Dude with deep voice and russian accent: "yeaah, it's Russian!"


Han va den tøffaste dudn i heile filmen... wuhu!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar