fredag 28. januar 2011

Mitt nye skjellsord

Aslaug for hjem i går (torsdag) så jeg får hele helga for meg selv til å bare chille. Koser meg allerede :)
Har nesten spist det opp ostepopen min though :C

Vintage-gaming+:


Fikk til å laste ned og spille Heroes of Might and Magic 1 i dag!


Det var litt sykt, så mye jeg hadde glemt med det :'D Hadde glemt hvr mye jeg elska lyden Hydraen laga når den angrep, "SEIERRR" høres det ut som... Og og og den badasse føniksen, og ulvene med armbånd, og de rosa trollene med blå hår på brøstet... XD Jeg kjenner ikke mange som spilte dette når de var små... litt trist, da har jeg ingen å mimre med... Prøver å laste ned Worms Armageddon nå, det som Furre har prøvd å laste ned siden i sommer! Wohahah, hadde vært sååå bra om det funka, da skal jeg sende ham et screenshot!

Får ikke til å laste ned Theme Park World! AAAGH har så lyst å spille det! Visste dere at det originalt var et britisk spill, men når det ble tatt inn i det amerikanske markedet skiftet det navn til "Sim Theme Park", også dubba de han irske hjelpe-fyren sånn at han fikk amerikansk aksent! SÅ SLEIPT. Vi hadde den britiske versjonen, men når jeg spilla det før hørte ikke jeg at han hadde irsk aksent. Jeg ble så glad når jeg så noen gameplay-videoer på youtube.

i nyere gaming;
Har også fått spilla masse Assassins Creed 2 og Left 4 dead.. So much fun! På Assassins Creed 2 kan man velge om man vil ha engelsk/italiensk tale, jeg har italiensk. Engelsk høres bare helt dust, man hører at skuespillerne er amerikanske. Også høres hovedpersonen så mye søtere ut på italiensk ^u^ 
AC2 har inspirert meg til å lære meg italiensk... Det er vanskelig, men nå kan jeg telle til 100 på italiensk... 14 er det beste tallet, bare hør: Quattordici.

Left 4 dead er morsomt, selv om jeg er mye imot shoot-em-up spill+zombier.. Men når jeg spiller det med Mosjøen-gangen er det utrolig mye mer gøy! Jeg har skutt ivertfall tre huntere når jeg spilla med dem! HAH. lurer på om vi skal spille noe i helga..


Skola:
Vi holder på med barnebok på skola! Jeg skriver om en tiger som skal ut å finne "det hvite treet" for å få tilbake appelsintreet sitt. Også møter han masse folk på veien, akkurat som askeladden og de gode hjelperne x)

Han heter Tairo, sånn her ser han ut:

Hvilken farge skal han ha på kappa? Jeg er litt redd for at rød blir litt "lille rødhette"... :C Tenkte på mørk grønn, eller rød utpå og grønn inni, eller rød-oransje... Eller svart+rød/grønn/lilla, men da ser han så ondt ut. Har også vurdert hvit+blå/rød etc. men da ser han ut som en engel eller noe sånn tull. Kan være verdt å vite at han får kappa hos ei energisk fjellgeit.. 

Som leder meg til hovedpunktet i blogginnlegget: Mitt nye skjellsord. 

Vi må bruke Adobe Illustrator CS3 når vi lager bildene, og jeg haaaterrrr illustratorrr... Man kan ikke tegne, man kan liksom bare "connect the dots" kind of, og bestemme hvor mye bøyningsvinkel det skal være på strekene. Også blir det ALLTID små åpninger, sånn at det ikke er mulig å fylle på farge. I tillegg har illustrator samme syndromet som Photoshop, som er at den kræsjer når jeg tenker "JEPP, nå er denne ferdig, jeg er veldig fornøyd! La oss nå bare trykke på Save as....". 

Så når noen er dust, skal jeg begynne å si: «Fiii Fææn du er så jaææævli illustrator!»

Det blir bra.

Because I can.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar