lørdag 28. november 2009

Klubbcup

Nå sitter jeg hos June i sandnessjøen, eller egentlig hos Eivind's house... Hun pakker inn julegaver og mora til Eivind har satt på julemusikk, koselig :)

Hadde ikke nett i går så jeg fikk ikke skrevet. Men Jeg kom hit fra Mosjøen i seks-tida, og da for vi og spiste kyllingkebab på Napoli med fotballlaget :D Vi skal alle spille i klubbcupen her i sandnessjøen, og jeg fikk vite da at den kampen vi skal spille i dag, på lørdag er en kamp som har blitt utvalgt til å ha en Bodø/glimt-spiller på laget! Det skal bli dritkuuult! På Napoli var det koselig, og etter det gikk vi hjem og la oss alle tre i dobbeltsenga klokka åtte så vi skulle få litt søvn før kampen vi skulle spille klokka halv tre samme natt..

Så sto vi opp og tuslet ned i hallen og forberedte oss på et stormende tap... Før jeg kom hadde de alt spilt en kamp og den tapte de 11-1. Men til vår store overraskelse og glede klarte vi å vinne! Jeg sto i mål, og reddet et par baller, slapp inn to, men det ene telte ikke, heldigvis... Så resultatet ble 2-1 da kampen var ferdig, og da vant vi altså! Det vil si at hvis vi vinner i kveld så kommer vi videre.

Skal laste opp et lagbilde når vi tar et, det må vi jo... Og hurra, jeg får låne Junes slettetang!! *et lettelses sukk*

Og jeezez, det er dyrt å handle på coop... 97 kroner for litt smågodt og julebladet til "M"...

Funny pic of teh day:


It's funny cus its truuuue! :'D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar