torsdag 10. desember 2009

Eg har ondt i øue!

Jeg vet ikke hva jeg skal skrive... Jeg kan si at.. jeg har pakket inn julegavene... Og jeg har ikke noe viskelær. og jeg så Sweeney Todd for noen dager siden... Og nå går jeg rundt og leker psykopatmorder og synger syke sanger... Sweeney Todd er så kul!

Veit du hva som er irriterende? Reklamer som prøver å bli en koselig juletradisjon på en måte. Jeg hater dem. Sånn som de vaselina julekalenders-reklamene og ihvertfall elkøp-reklamen. Oh my god for en irriterende reklame. Og så er jeg redd for at Europris som sparer på alle ressurser kommer til å bruke en av de dritstygge reklamene sine neste år og. Og den malekosten har stemme som høres helt sykt pedofil ut! Jeg husker ikke om den hadde sånn stemme før, men jeg merka det nå og det irriterer livet av meg!!

Forresten så skal jeg dedikere et avsnitt om hvor fantastisk ingeborg er. Ingeborg er så fantastisk at.. det er helt fantastisk. Ingeborg gjør så mye fantastisk for verden, og vi er heldige som har ingeborg her i verden. Vi kommer aldri til å glemme den dagen for 16 år siden da hun på heltemodig vis reddet et stakkars barns hode fra å dø. Et lite bar ved navn Sonja var på vei til å falle i avgrunnen, da Ingeborg samlet alt sitt mot og reddet Sonja i siste liten. Hendelsen ble møtt med stående applaus, og heldigvis ble alt tatt opp på film for å lamslå fremtidige generasjoner.
I ettertid har Ingeborg bidratt med så mye mer i sitt liv, selv om hun er bare 16 år! Vi har kanskje ikke merket hvor drastisk verden blir forandret av hennes nærvær her i solsystemet, men hvis hun skulle bli sugd ut av verden gjennom et svart hull så hadde verden sannsynligvis are kollapset under beina våre. Derfor er Ingeborg fantastisk. Ingeborg gjør menneskeheten en tjeneste med å holde seg selv i livet.
Jeg tror jeg skal skrive et brev til paven og lage en ny orden som gjør at alle, til og med de som ikke er kristne er pålagt å ha bønnetid tre ganger om dagen hvor vi snur oss mot ingeborgs tilholdssted og kysse støvet til ære for henne. I tillegg må alle gå på pilgrimsferd til Ingeborgs fødested, som er på sandnessjøen sykehus, tror jeg. Bottom line: Ingeborg er superfantastisk!

Jeg har hørt akkurat på øret at Obama er i Norge. Det visste jeg ikke. Ikke i det hele tatt. Jeg har ikke lest de 15 sidene i VG det er fylt av hans nærvær i Oslo. Min mening er at Ingeborg heller skulle ha fått fredsprisen! Hun har gjort minst like mye for verden som Obama! Men det er bare min mening da..

Jeg har fått ENDA en beskjed over det verdensomspennende interwebset at Ingeborg er sist rapportert som en ulykkelig sjel. Det sies å være fordi hun er blakk. Gud velsigne hennes ressursløse levestandard! Det viser at hun er absolutt en bra rollemodell!

OKEI nok om Ingeborg! ...Men jeg har så lite å skrive om... Hmmm, oi faen, jeg skulle ha gjort ferdig tre julekort til i morgen! Det er en skoleoppgave. Vi har hatt tre uker på å gjøre det, men jeg begynte i går.. Du vet det andre gjør på tre uker gjør jeg på en kveld! :D

Har også fikset hjemmesiden min, den heter www.pantherasonya.webs.com , gå dit å se! Massevis av tegninger, foto og animasjoner jeg har laget! Og linker til Youtuben, Deviantarten osv osv... Verdt å bare sjekke ut ;)

KAAAY, see you laturrr :D

Funny picture of the day:

bruker det som profilbilde på msn XD Fra Tina og Bettinas videoblogg!

2 kommentarer:

  1. aaaaaw, hurra for ho ingeborg! e vil også ha dedisert ett blogg innlegg om kor fantastisk eg e!:D:D hihi <3

    SvarSlett
  2. Eg så ikke kommentarn! Så ska eg ska sriv et innlegg om deg snart! xD hihih

    SvarSlett