fredag 20. november 2009

paypal - AaD - trist


oops, eg publiserte et innlegg utn a skriv nåkka der.. hihi...
Uansett, fri idag, så eg sløva masse... fant ut at eg endeli sku få bestilt de derr førbanna julegaven! men selvfølgeli så føkkæ paypal dæ tel.. Først b
a eg ho mamma overfør penga tel Nils sin bankkonto, så fant vi ut at vi sku bruk paypal, så han overførte pengan fra hans paypal til min. så fant vi ut at eg kunne ikke bruk min konto for eg har ikke et kredittkort knytta til. så eg måtte send pengan tilbake til hans paypal, og då tok de faen meg 80 krone i avdrag!! Da ble de 110 kronen e hadde tjent på å lag en animasjon eg
brukte 4 uke på å slit meg igjennom å lag og som eg fikk betalt for på paypal redusert tel 29 krone... Då vart eg KJÆMPEGLA :C STUPID PAYPAL!!

Men eg trur han Nils fikk litt dårlig samvittighet før at han fikk meg til å bruk paypal. så han kjøpte pizza og godis og leide "Angels and demons"(AaD) som vi fikk sett. Så dagen gikk ikke helt i minus :D
Angels and demons va faktisk veldi spennanes og veldi bra gjennomtenkt! og selvfølgeli va d ekstra arti siden eg ha vørre i Roma, og sett peterskirka, piazza navona, pantheon, og mange av de andre plassan de va i filmen! for eksempel blei han fjerde kardinaln forsøkt å drukna i den fontena som eg satt på kanten av og har bilde av meg atme! Så arti!
Men eg va sekker på at eg hadde sett en trailer der kirka faktisk vart sprengt helt i mos... Men han el compablablakedævahanheita redda jo dagen!
HEY ramona, eg regna mæ du ha sett den? Åsså sa Nils at han dudn som ha skreve bøkern hadde komme mæ ei ny bok, gleda meg tel den filmen kjæm ut ;) eg e jo før lat tel å les d derr...

Aww, verdens tristeste ting skjedde nettopp... eg tok klean ut av vaskemaskin og der lå en våt liten tyggispakke innafor vaskemaskinsdøra... :( dakar tyggispakke..

Og gå å sjå den nye South-park episodn! Eg så nettopp at den hadde komme ut så den ska eg sjå i kveld... :DDD SOUTHPARK FTW

Her e føressn teip-warsbildet mitt som eg ik
ke gidda å last opp sist! Eg teipa headsette tel ho Carine fast i pulten på skola... Hahaa!


Funny picture of the day:
USA ftw!

LOL du veit ho dama på discovery channel som tatover folk? Ho som har LA ink? huska ikke ke ho heita og gidd ikke finn dæ ut, men her e nån sitat, oversatt til norsk/Trænværing:
En random dude: "hei eg vil ha ei tatovering av kjærestn min, som e fra norge"
Ho LA-ink-dama: "Virkelig? Eg elska Norge, eg va i Finland en gang!!"
...yeah...

åkei! ska prøv å husk å blogg i mårra og... :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar