onsdag 2. desember 2009

Min halvuke + kortmappemysteriet part III

Skola
Jeg har ikke blogget fordi jeg har ikke hatt noe interessant å skrive.. Men nå skal jeg summere opp hva jeg har gjort denne uka! Hømm... På mandag hadde vi spinning... det var tungt og jeg måtte låne Mai-Liss’s kawazaki-sko.. Bedre enn ingenting ivertfall! Og på tirsdag hadde vi besøk av en fyr som het Ludvig og han var ganske flink! Så fikk vi i oppdrag å ta et klassebilde av en hvilken som helst klasse på skola, og vi tokk formgiving, 3. klasse, i dag, onsdag.. Så har vi fått skap, og jeg har hamstret yum-yum nudler, kaffe, te og toddy inni der.. Og en pakke O’boy! Og noen få bøker, hehe.


NÅ er det NÅ

(Fy ÆFF eg hatæ dæ programme... ANYWAYS..) Nå sitter jeg oppe på garasjeloftet hos Maria langt uti huttiheitimarka, og Carie og Maria spiller Spyro: Dawn of the dragon... Det er litt morsomt å se på, men det ser kjedelig ut å spille, for det er så ensformig! Men det er bra effekter, ihvertfall til å være et play station 2 spill! Også er monstrene kult designet, men det er morsomst å høre historien..! selv om den er veldig amerikansk! Også får jeg tid til å skrive blogg....


Min første julegave 2009

Oooh, jeg fikk min første julegave i går! jeg fikk en svær bok om tegning og anatomi! Den var kjempebra! KJEMPEBRA og FEIT! hah haah... Masse masse om løver og hjort og.. aper... fy faen de var stygge... Og masse om mennesker, men masse unødvendig og, som formen på lårbenet og håndleddet etc.. men det er gøy å hvite, så kan jeg si til folk at de har fått feil proporsjon på Gluteus Medius.... høh høh. TAKK Maria! Ei god bok eg kjæm tel å bruk masse! :3


Lagbilde

OJ, her er et lagbilde! Fra klubbcupen altså... “Random fruktsalat” Gå på facebooken og finn lagbildet vårt så står navnene.. Gidder ikke skrive alle, hah hah...




Snøen i USA + Putin = Ond plan fra hælvette

Og jeg drømte noe raaart i natt... Jeg synes Vladimir Putin er så endeløst kul fordi han ser ut som en slemming fra en film! Og i natt drømte jeg at jeg hadde fått i oppdrag fra ham å sabotere snøen i USA fordi de hadde så lite av den... Yeah.


Puuusekatt

Åååwwww, Maria har fått en katt som heter Pus med støvlene/Sjoko/Sushi... Den er bitteliten og kjempesøt..! Og det lukter bæsj på garasjeloftet... Den er flink å bæsjer bare i kassen men det lukter for det, haa haa..


Funneh picture of teh day:



(WAHAHAHAHAA vess eg nån gang ska lag en reklameplakat så e dæ herr forbilde mett :'D )


K, lets see until ‘nother tymah!


OOOH OOH! (Jeg skrev dette på Pages, altså ikke rett på bloggen, for det var ikke internett der oppe på garasjeloftet til Maria... Så nå er jeg på hybelen igjen) Jeg har fått nytt kort!! YAAAY NO SKA EG FAEN MEG KJØP MELK


srsly see ya l8er xoxoxoxooxoxoooxooxxoxoxoxxooxoxooxoxoxxoxooxoxoooxsucksoxoxoox

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar