torsdag 19. november 2009

åjåjåj



Eg lå å søv i heile går åsså hadde eg ikke nett så eg får blogg førr i går no... hmm, ke gjor eg i går? Kokæ meg masse eggnudlæ og spiste dæ mæ olivenolje og basilikum... YAY! Åsså.. njeh.. ke eg gjor på skola?
Vi har hatt besøk av nån 10-klassinga den her uka og eg måtte pass på ein av de før andre dag på rad :( Dæ va akward... skrives d sånn? Åsså satt han Kenn-ole og sku va så arti! Han e så rar.. Vanlivis e han dritkjedeli og tørr og monoton og gidd aldri å hjelp, men når de kom så for han og hoppa og gjentok teng i en "arti" stemme.. Dæ va sjikkeli rart.. WEIRDO!!
Åsså har eg starta teip-wars mæ ho Carine!! I går teipa eg Headsette hennes tel bordet, og mobiln surra eg inn i teip (det tok laaang tid å surr opp, haha) også nå meir som inkluder en sprettball og ei tabletpenn....
Eg tok bilde av det men dæ e på mobiln så eg kan ikke last dæ opp.. Gjær de "imårræ"!

Funny picture of the day:


..Eg syns d va arti :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar