tirsdag 24. november 2009

Ønskeliste!

Jess, no ska eg faen meg skriv ønskelistæ!!
Så har jeg liksom noe å si når noen spør "hva ønsker du deg i julegave?" så slipper jeg å svare "En rakett-tur tell nærmeste sjokoladeplanet :D" hver gang... og jeg skal finne 100 ting ellers er det helt mislykket!! Hmmm skal vi se...(det som er øverst er ikke nødvendigvis hva jeg ønsker meg mest... haha)

1. Dracopedia! Dæ e ei bok eg har så løst påååå!
2. "sønn av frank" den nyeste m-boka
3. kortmappe...
4. abonnement på "M"
5. slettetang
6. blue-pencil (sånn blyantfarge som forsvinner når man scanner tegninger)
7. Latex-lage-sett-aktig ting sånn at jeg kan lage dritkule masker!! Awesome!
8. kule t-skjorter
9. parfymerrrrr
10. mascara
11. pringles sour cream/paprika/noe annet godt
12. smågodt
13. "Bones" på DVD
14. RPG-spill som funker på mac
15. veggpynt til hybelen
16. hårspray
17. sengesett med tiger eller løve eller leopard eller jaguar eller puma eller - oh you get the point!
18. "Demonata"-bøkene
19. tegneserieromaner.. på engelsk!
20. playstation 2-spill!! men ikke hack-n-slash-spill... de e så kjedeli..
21. DVD-filmer, men de må være bra ;)
22. svart og hvit-stripete klær!! stoore svarte og hvite striper.. ikke sånne tynne..
23. ei kul huvæ! (...lue der altså)
24. skoo, ikke superhøyhælte men fine, støvletter eller finsko.
25. En katt :) (eller en løve, mua hah ha.. OOOIIH ha du sett sånn)
26. bestikk
27. imagineFX-blad fra før november-utgaven!! :3
28. flipbook (animasjons-software, IKKE FLÆSH)
29. The nightmare before christmas på DVD!
30. pannebånd
31. sjikkeli julepynt til hybelen
32. DeviantArt-subscription
33. agility-ting til vovven min
34. puslespill med kattedyrmotiv :3 med over 500brikker!
35. Klokkeheadset
36. hjørneskrivebord, eller ihvertfall et som er større enn 1 meter..
37. dukerrr til mitt bord... som er ca 1x2m
38. latinsk ordbok
39. enkle kokebøker... vegetar!
40. orntlig bra marker-tusja! BRAE!!
41. nøkkelringer... kule nøkkelringer...
42. kattedyr/drage/dinosaur-klistremerker
43. gavepapir/bokbindpapir mæ drage/katter etc.
44. bukser
45. bra neglelakk mæ syke farger
46. bomsehansker! har mistet mine svarte.. :C
47. leggvarmere
48. armbånd! så mange som mulig!!
49. kaffeting? sånn som man kan lage god kaffe med? I dunno...
50. Beskyttende deksel med farge på til min kjære macintosh
51. tegnebøker, når vi no va inne på dæ... dyr, landskap, anatomi, natur :)
52. kule, smarte leker/gadgets :D
53. et brettspill...
54. ei bok der det står masse om kortspill, korttriks og kabala, så eg har nå å gjær på hybeln..
55. kasseroller og gryter, så jeg kan lage lasagne!! :(
56. pew, pew! Lazer! blå!! men de e så dyr... :)
57. spesialblyanter, myke/harde
58. rettvinkellijal, en sånn lang
59. gavekort..
60. iPod! eller en veldig bra mp3-spiller... :3
61. pudder-børste-sak..!
62. dustit- til håret
63. varmebeskyttende spray til håret... slettetang damages ya know :\
64. strømpebukser/tights som er søte/kule eller har bra motiv
65. hudpleie-ting!
66. badekåpe
67. plakater
68. vips/stavmikser
69. forkle, og ikke sånn mæ ei naken dame på!!
70. fargelinser! Gul, lyseblå eller en annen lys farge... noe kult! og ikke sånn med smale pupiller... de blir så lett skeve..
71. the sims 3... så får eg prøvd dæ og :D
72. litermål, fat og sånt
73. pokemonting!!!!!!! awww
74. "Public Enemies" på DVD
75. klassiske disney-filmer
76. Blu ray-spiller/blu ray-filmer (løvenes konge! mmmmeekstramateriale)
77. sånner huggtenner som man limer fast, ikke sånn plastikktenner.. >:0
78. gymsko!
79. Latex-lage-sett-aktig ting sånn at jeg kan lage dritkule masker!! Awesome!
80. veske, som er rød eller grå eller noe sånt
81. enkelthylle til veggen min... eg treng dæ.
82. sjokolade
83. En dunge kopiark i A3-størrelse (jeg har sketch-ark i massevis!)
84. skjerf! stripete!
85. belgisk vaffeljern
86. vegg-ur, et lite fint et
87. Istid 3 på DVD
88. Trænakopp!
89. En lapp som sier at jeg har fjernadoptert amurleopard! de e sjikkeli utrydningstrua!!!
90. pixie-bob katt! google it!
91. minikaffetrakter! En sånn fancy liten som man putter ferdige beger med pulver oppi åsså blir det cappuccino eller latte eller noe sånt! COFFEEE!
92. USB-penn som funker på windows OG mac
93. svære tøfler som ser ut som dyrelabber
94. "2012" på DVD
95. ORDBOK FØR SVARTE
96. drage/løve/tiger/panter plakat etc. (WOAH uventa motiv)
97. En håndstøvsuger
98. monofinne
99. karikaturtegning av meg selv
100. fred på jord. eller en bra fuktighteskrem.

Sånn, dæ va 100 ting eg ønska meg i jukegave, og eg bi bra gla vess eg får nåkka av dæ eller bære nåkka som ligna, eller nåkka som ikke ligna i det heile tatt, men som du ha laga sjøl. hmmmyeah. Eg og Miwa satt på lilletorget i dag, også tok vi et bilde som eg ska last opp no, hehe:


(Ho Maria e så pen i forhold tel meg som ser ut som enn mann mæ inflatert tryne... D: ...eg veit så vidt ke dæ betyr... og eg treng slettetang >:0 )

I går tjente jeg 56 kroner på å lage en avatar som ble sånn her:


http://fc05.deviantart.net/fs50/f/2009/329/8/2/Charlies_commission_by_PantheraSonya.gif


måtte vesst bære lag en link...
anyways... funny picture of the day:

4 kommentarer:

  1. Du ekje rætt på en flækk! Hahahaaaaa, fliræ så eg kvin!! "Fred på jord...eller en god hudkrem!" XD
    Søstra di sett no her å resta på høvve, no veit ho iaffall ka ho ska gje deg tell jul...
    ->Ida<-

    SvarSlett
  2. hehe, eg tar dæ som ett kompliment! :D he heh... Eg ønska meg jo ei huva, førdi eg ha glømt den eg hadde tel ho når eg va i Bodø.. Så den kan eg no ivertfall få ;)
    ~Sonjaaa~

    SvarSlett
  3. haha ja, den ønskelisa fortjente ti poeng!
    litt skuff for at det ikke sto pelskledd doring på lista , førr det ha e kjøpt...en som va polstra med pels fra den utrydnigstrua amurleoparden;) NEIDA!!:P
    no klarte du jaggu å gjett ka julegava di va..ei innpakka avglømt huvæ...;) og sia du fækk ei slettetan av meg en gang, så e den oppbrukt, og du får no ett anna jern.... nemlig ett armeringsjern. det her bi ei god jul!:)
    Og kan du foressten endre innstillingn dine her på innlleggan, så e slæpp å trøkk de her mongoordan før innlegget kan publiseres?

    SvarSlett