tirsdag 17. november 2009

Blågg blågg! Første blågg!

Hjeh, eg ska blogg...
Men bære litt ellers bi dæ så fort kjedeli! ;) Og eg skriv ikke på bokmål, førr dæ gidd eg ikkje... haha!!
I dag lagde eg brokkolimos til middag! Dæ va lit rart, og så enda rarar ut... Dæ smakte godt då, så eg trur eg ska lag dæ igjen en gang ;)

Oppskrift:
1. Bryt opp et/to/sju hundre brokkolihode(r)
2. Kok det til det blir mykt nok til å moses/jabbes/krakkes/stavmikses
3. Ta den ut av vannet og oppi ei skål/bolle/fat
4. Mos/jabb/krakk/stavmiks det
5. Ha på et par ss smør/olje + salt og pepper
6. Bruk gaffel til å løfte det opp og putt det inn i hullet nederst på ansiktet

Så ha me juksa litt...


sånn burde brokkolimosen din se ut...


Funny picture of the day:



it's funny because it's true! xD

åsså har eg blitt meir eller mindre hekta på myZoo på facebook... :C dyran e så søøøt! <8 data-blogger-escaped-div="">

yay! Dæ va ikke så vanskeli å blogg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar