mandag 4. januar 2010

en ting jeg aldri aldri har tenkt på

Nå har det vært jul osv osv. Men det er så mye å snakke om, og det gidder jeg ikke ta opp nå..!! Jeg skal i stedet ta å skrive litt om helga mi:
Altså på lørdag var jeg hjemme, og skappa av og hadde det koselig. Avslutta juleferien med å sette meg i dusjen med massasjedusj-greia og damp-ting, mens jeg spiste gelé... Det var litt merkelig, og i tillegg spilte de noe ekstremt merkelig på radioen! tror det var en rap.. Uansett, så fikk jeg sitte på med søskenbarnet mitt, Heidi, som skulle til Mosjøen på søndag. Da bl jeg sittende mellom to unger på ni og sju år i tre timer fergetur og fire-fem timer bil... Det ble mye "Sooonjaaaaaa...?" og jeg måtte klare noen brett på supermario for dem. Men de er greie snille unger så det gikk helt fint. Det kunne ha vært verre, det var jo ikke noen som spydde på meg..! Åh, også var vi på et eller annet gatekjøkken i Mo i Rana, og det var stygt... De hadde bare slengt gitarer og nedstøvede tubaer og tubaer rundt om i lokalet! Også hadde de heng opp "musikkting" på den brungule veggen, sånn som et noteark, britisk-flagg-fat og.. ski. og en tennisracket! Det var så random at jeg ble helt lei meg. Hadde det vært meg skulle jeg ha røska ned alt og malt et svært britisk flagg over hele veggen! Og milkshaken min smakte ikke jordbær!
I dag var jeg i byen og kjøpte ansikts-rense-gele... For vi hadde visst fri idag.... Det fant jeg ut klokka ti over elleve dagen før... vurderte å kjøpe ei svær klokke og et puslespill, men det ble det ikke noe av.

Og her kommer den tingen som jeg fant på autocompleteme.com, og der var det noen som hadde søkt på google:
"If you own a piece of land, do you own it to the center of the earth?"
DET har jeg aldri tenkt på før... Vil det si at jeg eier den lavaen under hybeln min..? Kan jeg lage en vulkan her? kan jeg bore etter olje..?

Anyways: skal vi se om vi finner et funny picture of the day kanskje?

supergirlxrayvision.jpg


No kidding

3 kommentarer:

  1. Hmm... Godt spørsmål, Sonja! Kor langt ned ei du dæ egentli? Man får jo lov tell å lag en brønn og sånn, så då burde det jo va bra langt ned?

    SvarSlett
  2. haha, du assa... e tenk meir på deg der du sett i dusjen hjemme med ei skål GELE!!! gapskratta!!

    SvarSlett