mandag 10. januar 2011

Førbainnja trøttje mongohjærne!

Jeg bruker bloggen som ei dagbok jeg. skal vi se hva jeg har å skrive for å berike mitt fremtidige liv.

I går fikk jeg faen ikke sove, det var helt f*kkings umulig. Jeg gikk å la meg klokka tolv, lå i to timer og var rastløs og det var altfor varmt under teppet og altfor kaldt i rommet. Så jeg laga meg en kopp te og satte meg på dataen og tegna ferdi denne saken:


Det er en J*vla fønix.

Jeg var ferdi med den i fire-fem-tia, og da gikk jeg og la meg og var glad fordi jeg hadde fått gjort noe ferdig. Så lå jeg og så i taket, og min hjerne fant ut at "The Fourth Kind" (en film som Aslaug hadde vist meg) var en flott ting å tenke på. Den er sånn dramatisering av en dokumentar, der de hevdet at noen av klippene var ekte klipp tatt opp i 2003 eller noe sånt, og resten var rekonstruering. Aslaug var sånn -JADA ALT I DOKUMETARN E HELT EKTE- også jeg bare... -skeeeeptisk-...
Også etter filmen så synes jeg hele greia var ganske søkt, og de som hadde laga filmen kunne lett ha vridd historien eller forfalska de "ekte" klippene. Jeg klarte ikke å tro på det. Men det var litt skummelt at masse folk i alaska hadde sett en ugle utenfor vinduet som satt å stirret på dem. Gjeeh. Det med hun dama som fikk kjeven ut av ledd og den sumeriske alien-stemmen på de "ekte" lydopptakene de viste var ærlig talt ikke særlig skumle... Også var det en fyr som svevde. UuUUuh.

Også bare rett før hun gikk og la seg: 

Aslaug: Du, de kleppan i the fourth kind... va ikke ekte.
Sonja: åh. va de ikkje. jøsseballj.
Aslaug: nei. Gonatt!
Sonja: lulz.

Hah, hun visste det hele tia, også skulle hun se om jeg kunne tro på det, og se om jeg ble dritredd sånn som søstra hennes ble. Det ble jeg ikke HAHAH. Også gikk hun å la seg, og jeg satt på rommet og fortsatte å se big bang theory.

Jeg skippa skola i dag, for jeg klarte ikke å stå uten å få vondt i hodet og bli kvalm. Jeg sov en time  mellom halv sju og halv åtte. Dere har kanskje opplevd at det er bedre å bare la være å sove enn å legge seg og sove EEEN bitte bitte liten time. Høff. 
Aslaug på skola, og jeg gikk å la meg igjen. Også i ni-ti-tia fikk kom the sweet sweet sleep til meg... Så jeg sov til klokka halv fire på dagen. JALLEHULA.

...because I god damn f*cking can!

2 kommentarer:

  1. Sånn atte... eg syns the fourth kind va dritskummel:S men det e nok fordi eg e så pysåt>_>

    SvarSlett
  2. Ah, eg hadde sikkert syns den va skummel hvis ikke ho Aslaug hadde sagt at den va dritskummel :P D e aldri bra å skru opp førventningen >_<

    SvarSlett