fredag 22. oktober 2010

SLIGHT oppdatering, siste fire måneder

Skulle bare skrivelitt... siden det er så mye som har skjedd som jeg kunne ha skrevet i bloggen min så skriver jeg punkter i kronologisk rekkefølge:

- JEG KOM INN I BODØ OMFG YEAH
- Jeg får vite at jeg skal bli tante ved juletider :DDD
- Fattern blir 60 år
- Verdens søteste smarteste doggie, Nikki må bli avlivet :C
- Jeg har flytter inn med Aslaug
- Jeg husker hvor fantastisk det er med varmtvann rett fra krana
- Vi blir enige om at vi skal bytte rom
- Vi bytter rom
- Aslaug sover i sin seng om natten, i min seng om dagen
- Jeg blir gjenforent med en bit av min sjel: Linda (DU FÅR ALDRI SJELEN MIN ASLAUG!!) (neida jeg.. tuller.)
- Jeg har begynt i en ny klasse
- Jeg finner ut at klassen min er laget av awesomeness
- Jeg kjøper en sykkel, må levere den inn igjen fire ganger p.g.a. dååårlig giring
- Søstra mi Siri flytter vekk fra Bodø :C
- Jeg sykler til skola hver dag
- Vi lager en stol/sau-hybrid på skola
- Aslaug prøver å drepe meg med å sykle 2.5 mil
- Jeg overlever
- Jeg vasker doet
- Vi lager film om svart arbeid på skola
- Jeg holder på å dø av stress
- Jeg prøver å reise hjem, helgeland får et fiskesnøre i propellen og gjør at jeg og Linda må reise 11 timer i stedet for seks timer.
- Jeg kjøper kjøttetende plante
- Jeg oppdager det fantastiske spillet Penumbra
- Jeg holder på å dø av skrekk mens jeg spiller Penumbra
- Jeg klarer Penumbra 1 & 2 og blir lei meg fordi Clarence (et virus i hodet på hovedkarakteren) døde
- Jeg blir skuffet over det tredje penumbra-spillet
- Det begynner å SNØ (midten av oktober)
- Jeg SKLIR på sykkel, mister følelsen i kneet halter i en uke, sykkelen blir litt ødelagtifisert
- Den kjøttetende planten er fortsatt bare et frø >_>

Det har sikkert skjedd mye mer, men jeg husker da ikke ALT.
Next: Farge håret blått. Awesomt!

Her er et bilde for å kompensere for all teksten:


lol, THIS WATER IS BROKEN!!

1 kommentar: