torsdag 18. mars 2010

HOREBUSSJÅFØR ASSÆH

Små barn og gravide kvinner samt paranoide pingviner burde ikke lese dette innlegget.

I dag er ikke en bra dag. Jeg er så frustrert at jeg har hodepine, og det er jeg ikke vant med... Slik er statusen: Jeg forsov meg i morges, og fikk ikke dusja. så jeg følte at jeg gikk rundt og stinka. juhu. Også Solgte de ikke muffins på skola, og vi får ikke lov av våre klassekamerater til å spise nudler. Så jeg drakk en milkshake. NOK OM DET altså men så har vi da denne reportasjen fra hælvete som vi skulle ha fått gjort. Det er a) ingen som vil snakke med oss, og b) ingen som vet noe om det og c) når vi tror vi skal få det til sier lærern NEhmeH, Det er en utdatert nyhet! ØøEh! AAARGH JEG HATER JOURNALISTIKK!!!
Også når jeg skulle ta bussen ned til byen kjørte den FORBI oss, selv om jeg veiva med armene og hoppa opp og ned. HOREBUSSJÅFØR! Når jeg hadde flagra meg bort til bussterminalen måtte jeg stå der en stund, og der var det kaaaldt. Også når jeg kom til hybelen fant jeg et inkassosalær i dørsprekken. MEN den fakturaen er betalt og det har jeg kvittering på, så DRA TIL HÆLVETTE jævla inkassojæklar!
Så no ska eg spæll Morrowind og hør på Kommisjonen. Ja, det gamle radioprogrammet. Det er så genialt!

Gleder meg til påskeferien og fri. Jeg er så skolelei at jeg tror jeg kommer til å strekke noens nakke om den neste uka ikke går litt fortere. JEG HAAAATER JOURNALISTIIIKK

takk for i dag.

Funny picture of the day:

Dæ e så arti når folk trur de e smart... Heldigvis veit heile verden at Rachel e ei sur bitch som trur ho e dritsmart og ser ned på restn av menneskehetn. sannsynligvis e ho blond og har en BMI på tolv og en halv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar