torsdag 5. juni 2014

Positiv dag #...2?

Jeg skulle egentlig skrive dette for to dager siden, men i overgår sovna jeg tidlig og etter i går.. vel jeg har ikke sovna enda så det er fortsatt i går.. for meg.
Så jeg jukser og kommer på tre ting over to dager.. eller noe. Det er positivt uansett.

#1: Jeg JOGGA til Argos (4km), og det er det raskeste jeg har beveget meg på flere måneder. Naturlig nok er jeg som en (veldig slapp) gepard og løper i to sekunder før jeg blir sliten, så kanskje halvparten var faktisk løping. Men er fortsatt stolt over at jeg gjorde det på eget initiativ. På Argos fikk jeg også kjøpt en bag, så jeg kan begynne å planlegge pakking og sånn ordentlig.

#2: Jeg bestilte Dominos pizza - en stor og en bitteliten pizza/garlic bread, og det var delishazzz, og ganske billig (15£). Middag for to dager! Mens vi snakker om mat - jeg kjøpte espresso-pulver, og skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det før. Cappuccinoene mine smaker så mye bedre nå!

#3: Den ravnen jeg laga som vegg-decor i vinter, jeg frykta at all malinga skulle flasse av veggen da jeg etterhvert måtte pelle den ned... I dag pella jeg den ned og veggen ser like fin ut! Eller, litt mindre pynta men.. fin til å være blank vegg.


Er det bra nok??? Forhåpentligvis har jeg noe til i morgen nå.. ettersom jeg fortsatt ikke har lagt meg kan ikke imorgen bli en særlig produktiv dag :c ME FÅR SJE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar