mandag 28. mai 2012

Pokepan på deviantArt

Så, jeg har en deviantArt-side...  www.pantherasonya.deviantart.com
Og der er jeg sikkert atten ganger oftere enn på facebook. Facebook... meh.

Dere søtefolk har sikkert spilt/sett/hørt om dette nokså omtalte fenomenet... Det heter Påkimøn, eller noe sånt. Ivetfall så laget jeg et nytt ikon til deviantarten min, med maskoten min Pan (som sett i banneret, hun er en oter med horn), inspirert av pokemon.


Jeg lot meg inspirere av animasjonen/posen til Charmander:


Og fargene til sandslash: 


og dette ble resultatet:

Den blir vist i denne str på deviantArt:


Jeg har også akkurat avsluttet en contest på deviantart! Der skulle folk tegne Pan og deres karakter som gjør ett eller annet stereotypisk. Så det var ganske åpent... Førsteplass fikk 1500 DA-poeng, andreplass 1000, tredje 500. 
pluss at alle fikk en sketch og en måneds journal-feature.

Så her er de som vant:

Førsteplass:


laget av TrollcreaK

Andreplass: 

laget av Sindos

Tredjeplass:

laget av Dragodog3496


Også var det mange flere som deltok:
(Alfabetical order)














Det var aalt for deene gaangen. Ha en fiin daag. 

Førdi eg kønnj. 




ADD:

Jeg gadd ikke lage et nytt blogginnlegg så jeg bare redigerer dette inn her jeg... Det er en contest entry jeg laget til noen andres deviantArt. Originalt hadde den en tekstur, men måtte bare laste opp en flat-colour-versjon av den i tilfelle hun ville ha en pålitelig referanse til fargene. Så. Såååånn er det. Hadet.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar