søndag 9. januar 2011

Trist musikk...

Med de nye blyantene jeg kjøpte i overgår og de nye penslene jeg kjøpte i går, tegnet jeg denne saken:

Jeg holder også på med en annen tegning, men den fargelegger jeg digitalt og Aslaug har tabletet mitt så jeg kan ikke fortsette på den før hun har tegna ferdi. Og bra var det, ellers hadde jeg aldri fått tegna ferdig herr løvemann her. Han er en Huleløve (Panthera Leo Spelea, fyi), ikke en løve. Veldig viktig. Han er også fra historien min!

Errr, noe annet? Klassefesten i går var kjempegøy, jeg danset til dance evolution, og jeg sugde. klarte ikke følge med i det hele tatt. MEN JEG SYNES DET VAR DRITGØY. Også spilte de "SHAWTY like a melody in MAI HEEad" en gang i løpet av kvelden, og ettersom jeg har sunget den hele uka bare for å plage Aslaug, ble ivertfall jeg glad. 
vi fant også ut at Kosvakorva inneholder gutter fordi den heter kosvaKORVa. som i Kørv/gutt? ...nevermind.
Aslaug og jeg var hjemme halv to, fordi hun vi hadde det til avslutta festen klokka... tja.. halv ett? Så gikk vi fra Rønvika og til byen, og når vi kom ned dit stod bussen og venta, snakk om flaks... 


Nå sitter vi å tegner og hører på trist musikk. Jeg tror den tristeste sangen i verden er den i Løvenes Konge når Simba snakker med faren sin, og etter det soundtracket i Titanic eller Gladiator. Filmer er helt forferdelige når det kommer til trist musikk, jeg hater dem! Jeg synes også at "blåmann blåmann bukken min" og "hvem kan segla forutan vind" er helt groteskt triste. Jeg kan ikke synge dem, de blir avbrutt halveis inni, av en eller annen merkelig grunn....


...Because... I can?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar