mandag 3. januar 2011

Eg ser grønt!

Heihei bloggiiin! 
Skulle bare oppdatere den lame bloggen. Jeg har fått ny blogg for det første. Det var mest fordi jeg synes det var alt for irriterende å logge inn på gammel-e-posten min her gang jeg skulle redigere noe der. Og når jeg logger inn på en ny google-account så logger jeg ut på alle google-sidene, som f.eks. youtube. Men nå slipper jeg det!


Det har vært jul, og jeg er veldig fornøyd med julegavene og ferien! Slappa av og fikk tegna litt, og fikk masse fint i julegave! Tusen taaaaaakk!
Fikk blandt annet 8 bøker, 2 parfymer, 5 pakker te, 1 saueskinn, 5 dvd'er, 3 duftlys, 1 evighetsmaskin, 2 kalendre og en masse annet kjempekewlt!
Har brukt resten av ferien på å spille game boy, se to sesonger House og studere organiseringen av legionene i gamle roma. :l FIN FERIE




Her er noen randome ting jeg har tegna!


Abeo er dramatisk.



Iconet mitt på Deviantart


Pokemon meme! :) Mine yndlingspokemon av de forskjellige typene.


Jeg ELSKER dette spillet! Så utrolig skummelt! (Amnesia: The Dark Descent)

 Bakgrunnsbilde tel macen tel nån i klassen :)
Random tigerkatt


Troll science jeg laga! Denne kom på forsida til memebase! :D


Gamle løven!


ÅKEI VI SNAKKES!


åja, jeg kom på at jeg kalte innlegget "Eg ser grønt"... Jeg refererte til nyttårsaften etter at jeg tente et nødbluss og stirret rett inn på det røde lyset. Det var ganske gøy etterpå, fordi det var som om noen hadde tømt grønn konditorfarge på øyet mitt :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar