tirsdag 11. januar 2011

Lydbøker og grimaser!

Søu. Bæ.

Ikke så mye å si i dag, skulle bare oppdatere for å holde min online-dagbok oppdatert. Laga denne tingen til et skoleprosjekt i dag:


Også snakke jeg med Maria på skype i sånn to timer :U



Halvparten gikk med på å skjære grimaser... 2 vel brukte timer! Dårlig internett da, fffu-


har også fått en ny lydbok jeg skal høre på! Den heter Disc World og er i fantasy-sjangeren, det var en russisk internett-venn av meg som anbefalte den til meg. Vi har rene bokklubben over e-mail, til nå har vi hørt sju "How to Train Your Dragon"-bøker, og hele "Bartimaeus"-triologien...

...Becuz we caaan! :DDD

2 kommentarer:

  1. høhøhø :-3 likte '1910' bildet skikkelig godt :3

    SvarSlett
  2. hoho, takk.. Jeg likte bildet av de to skype-tardsa jeg l3

    SvarSlett