søndag 30. januar 2011

Jeg vil skrive noe med punkter!

HMM men hva?

joda, det er alltids noget.


Hva jeg bruker å gjøre når jeg egentlig burde ha gjort lekser:

- Skrive blogginnlegg
- Sitte oppe alt for lenge
- Snakke med Ingeborg på facebook
- Se irritert bort på leksene
- bli sjokkert da klokka er 23:00
- Tegne litt
- Leke med pianoet i Garageband
- Spille Tetris
- Sjekke opp deviantArt, Failblog, Failbook, VG, Facebook etc.
- Bli sjokkert da klokka er 00:00
- Google "interesting psychological facts"
- Lage meg en kopp te
- Åpne word, og føle at man har ivertfall begynt på leksene nå
- Klokka er nå 01:00
- Slå av lavalampa fordi det begynner å bli ubehagelig varmt i rommet
- Telle penger
- Tegne en S på handa med den nyeste penna mi
- Se på bilder til en vilt fremmed person på facebook
- Sjekke opp bilder på google earth fra et sted jeg har vært på eller fra der jeg bor
- Sjekke opp yndlingsscenene mine fra spill og film på youtube
- Finne div. unwanted bilder/videoer av dine yndlingskarakterer som gjr *ting* med en annen karakter den ABSOLUTT ikke skal.
- Finne ut at teen er kald
- Lage ny kopp te
- Komme på en nettside jeg ikke har vært på på flere år, sitter der i en halvtime
- repeterer alt ovenfor
- Finner plutselig på at den nye podcasten til misjonen burde være ute nå, bruker 40 min på å høre på den
- klapper igjen macen fordi den har blitt varm og lar den hvile
- gidder ikke åpne den igjen og utsetter leksene til i morgen.
- klokken er nå 05:30.



Because I live in Norway and have all these opportunities and because I god damn freaking well can do whatever I feel like and because I can.

4 kommentarer:

  1. Godt å ha mer fra deg å lese når historie og filosofi bruker ulovlig lang tid på å dra seg til å bli ferdig:) morsomt med punkter! liker det og overraskende nok er det nesten litt sånn jeg også bedriver dagene mine: gjør alt annet enn leksene, selv om at jeg vet at jeg burde gjøre dem...

    SvarSlett
  2. HHEIJ, kan eg og kommenter no? :D Næi har du sett. Dæ va no kosele. Lykke til i livet og i døden. Og eg trur du ska lægg deg tiliar.

    SvarSlett
  3. Og klokka på bloggen din e feil :C

    SvarSlett
  4. Typisk, typisk det med leksen... Eg sku skriv en dialekt-analyse, øff...

    HURRA ja du kan kommenter! :D eg veit at klokka e feil, dæ e sekker sånn USA-tid eller nå sånt tull. Eg ska sjå om dæ går an å fixifix!

    SvarSlett