mandag 9. juli 2012

Sonja skader seg + HIGGS!


Hei alle sommiiin!


Tenkte jeg skulle beskrive hvordan livet mitt er nå.... Firstly, jeg har fått meg sommerjobb! Jeg jobber som kjøkkenassistent på Amora, hvor jeg for det meste lager pizza og rydder/vasker om det trengs. Og det har trengs nå i festivaluka! Jobbet 8-10 timer onsdag til lørdag sist uke. Det var ganske slitsomt. Men gøy! Jeg liker stressarbeid faktisk! 
+Det var MASSE folk der pga Trænafestivalen. det var seriøst helt umulig å bevege seg i lokalene. Jeg gikk ikke på do (jeg har en ganske syk festblære) eller spiste på åtte timer, fordi det var SÅ busy. PHEW! 
I AM TEH PIZZA-PRINCESS.
ganske damn badass. Kan pizzafyll-oppskrifta inn og ut nå!

OG SÅ PLUTSELIG EN DAG:



And I was like:



But then the radio was suddenly all like LOL NEI:



og jeg bare: NNNNEEEIEEE :( og i tillegg: 



DE SKJØNNÆ IKKE KOR VIKTIG DET HERR E.
men uansett:






glad på bl. a. prof. Brian Cox' vegne! :'D

Jeg så hele pressekonferansen! ENDELIG, er så glad! Etter så lang tid... Kanskje vil CERN bli bevilget mer cash, og kanskje vi kan lage AWESOME teknologi! Og forstå mer. MEEEER.


anyways. 

Nevnte jeg at jeg får så mye kaffe jeg vil? Og da mener jeg latte, cappuccino og espresso, med sirup, dampa melk, nykverna!  

I tillegg får jeg sjokolade og brus om jeg vil ha, og av og til kake :D Jeg har de beste frynsegodene, og de beste arbeidsgiverne JIPPI 

Nevnte jeg at det var festival tor-lørdag? Jeg var ute torsdag og lørdag... fredag var jeg skutt, det var den mest travle dagen. På lørdag gikk jeg litt over kanten... Jeg burde ikke drikke med Ingeborg... USUNT FOR LEVRA.

Resultatet av arbeidsuka+festival? VEL SOM ALLTID:


Har skadd meg mmmmasse! Mest synlig er skrubbsårene under mitt venstre øye... Mamma lurte på om jeg hadde vært i slosskamp! Neiiida, bare festival...
Pluss, har skrapt opp arret på kneet mitt (DERE HUSKER KANSKJE DET? Det som fikk strømpebuksa mi til å se ut som en.. rød.. bandasje..ting.)
Så jeg kan nesten ikke gå. Kan heller nesten ikke sitte, fordi jeg har en uforklarlig smerte i høyre lårhals. JIPPI!
jeg har ikke godt av å være sosialt aktiv...  Men nok om det!


^
Meg, hele uka. spesielt på søndag.



TAKK FØRR MEG! 
Jeg skal på jobb i morgen og... MEEER PIZZA OG KAFFE!
...men jeg nevnte kanskje ikke at den fantastiske kaffemaskinen ble ødelagt... :( så bare vanlig kaffe. MEN DEN ER OGSÅ GOD <3

You know. 
Because I can.

2 kommentarer:

  1. Bra eg og Silje va der å kunn lapp deg i hop, sånn går dæ næmmeli nårdu bestæmm den førr å tryn i grusbakkæ, veien og litt over alt egentli :o

    SvarSlett
    Svar
    1. HEEEhohohohohii, så det va det eg gjorde... hadde ikke sett så dramatisk ut da om eg ikke hadde hatt arr på kneet mitt fra før

      Slett