fredag 16. mars 2012

Eg e sjuk: dag 2

ASJDGHFAKL jeg fikk masse bøker i dag!


"The Quantum Universe" av Jeff Forshaw og Brian Cox... "Death by Black Hole" av Neil Degrasse Tyson, og "Cosmos" & "The Pale Blue Dot" av Carl Sagan! ZOMG jeg kommer ivertfall ikke til å få gjort noe skolearbeid nå... 

også kjøpte jeg en Litago.


I dag tegnet jeg Brian Cox! (Forfatteren av "The Quantum Universe"-boka over, blant annet.. Mer kjent fra masse BBC-serier etc)


Han er så søøøt :33333 Smiler konstant (som er litt skummelt, men han tar pauser og er awesome av og til.) og har amazing britisk dialekt x) Og siden han er partikkel-fysiker er det vel unødvendig å nevne intelligens-nivået.... Swoon. Han ser ut som han er rundt 30, men han begynner å få grått hår 8'( fuck deg, arrow of time!

Jeg har tegna ham, Carl Sagan og Richard Dawkins før, skal vi se om jeg finner det i dypet av macen min...


yeah, +masse naken-ishe folk... oppe til høyre: Brian Cox, Carl Sagan og Richard Dawkins... lovely lovely people :D Brian Cox ser litt japansk ut da.

OKEI nok skryt om rare folk! her er et morsomt bilde...



...beeecaaause I can... uhm

1 kommentar: