fredag 29. juni 2012

Journal-stickers-ting... kjedelig

Bare laga sånn overskriftaktig ting til journaln min på deviantart.. også må jeg laste dem opp et sted for å kunne linke dem opp og sånn. Thats it.

oppdateringer i mitt liv!
- Onsdag: Tok bilen med broren min til Bodø
- flytta officially vekk fra Bodø!
- overnatta på ei hytte i Saltdalen, der var det tyskt
- Torsdag: Ble blakk på Mo, etter et kjøp av to par solbriller. 99 kr. jeg hadde ikke særlig mye penger...
- Dro hjem, pakka ut
- nå er rommet fullt av dritt
- Skal på jobb i morgen, på Amora, å få opplæring klokka tolv.. gleder meg!
-Sommerferie! Skal jobbe, men er ikke sikker på hvor lenge. Men anser det nesten som ferie, hehe. Får jo penger! uvant.. :P
- Snart festivaaaal
- Får snart besøk av masse fooolk
- Får snart to svære esker til med dritt fra søstra mi, som jeg må finne plass til... hjeeeelpe meg
- Og har btw fått gode nok karakterer for å ha sikret skoleplass på Middlesex university, London. Nå må jeg bare få bekreftet skoleplass og skrive noe kontrakt eller noe sånt, og så få tilbud om boplass.. Tror det skal gå heeeelt smoooth :)

Her var de bildene jeg kom for å laste opp:



Dere får kanskje flere oppdateringer etter hvert. Tudelu så lenge! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar