onsdag 21. mars 2012

LAWLAWLA I GET STUFF LAWLLAMA

Når man tegner ting på internett og er så pupupulær som meg, hender det at folk tegner ting til meg... spesielt når man har bursdag. nå vil jeg gi dem litt cred <3


av TheDragonCat ^^ ADORABLENESS


Så nusselig og awesome :'3 Laget av BethanyLK



av violetalphawolf, JEG SYNES DEN ER SÅ SØØØT 8D


Eusebia, ei prinsesse-løvinne fra serien jeg lager på youtube, i menneskeform! :O jeg kan jo ikke tegne folk og klær sjøl, så denne imponerte meg litt ekstra x) Laget av phoenixwolf12


God damn, denne er så sick søt at jeg vil ikke snakke om det. (legg merke til ballongen som egentlig er ei fløyte) AWWAJHSAKLAWA. laget av VicyVett :3


Pan som spiller fløyte, gawww, jeg synes alle er så sykt søte! Laget av artproducer95


Og til slutt en asmazing Abeo (enda en løve fra serien min), laget av Heliusbite. Neeeeat!

Tusen takk til alle sammen!
(A HUGENORMOUS THANKS to all of you, I love you :') )

(ting blir litt mer entusiastiske når man oversetter det. hvorfor oversette? jo, noen ganger kommer linken til bloggen min på deviantart. uheldigvis. Ingen tør kommentere her da, tihohi)

HA EN FIN DAG her er et gøygøybilde:


AAAEEGH JEG TOK FEIL det var ikke gøy det var forferdelig skummelt :C


-Fordi jeg kan :'(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar