tirsdag 20. mars 2012

MMMhhheeee

GIDD INGENTING. E SÅ LEI. VIL BARE BLI FERDI.
med skola.

gratulerer med dagen til meg :C historieprøve i dag, essay til i morgen.

Skal ikke syte, jeg får faktisk tingene gjort. hahh. men de er så KJEEEDELIIGEE

i går mens jeg satt og hørte på lydfiler til historieprøven, satt jeg og klassifiserte galakser. Tippet over min 2000'de galakse!


HURRA for en prestasjon! Mange knapper må ha blitt trykket for å nå dette mål... gratulerer til meg.

også ny symphony of science-sang i dag <3 på bursdagen min! OG den handla om dinosaura!! OMMMG

zommmg, amazing :3

lovely love, dinosauraaa <3
...dæ høres ut som eg ha hatt en så trist bursdag. NEI for eg fikk smørkrem-sjokoladekake med blå/oransje frosting, og masse godteri. og melk. no ska eg lag te og sjå på QI, som June foreslo :3 STEPHEN FRY FTW

because I can.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar