torsdag 15. mars 2012

Eg e sjuk

Jess, jeg er syk, ikke så mye mer å si om det. Ikke sånn feber-syk, bare litt sånn... kvalm, svimmel, trøtt, ekkel, ustabil, og jeg merker at alle lyder er og veldig mye lys er ubehagelig... foto- og audiophobia, gjetter jeg at det heter. Jeg var slik sist fredag også, tror det har sammenheng med anemi.. kanskje jeg holder på å få sånn utmattelses-syndrom! :) hurra. Spiser en jerntablett jeg.

På den positive siden har jeg fått skrevet ganske mye på gymprosjektet. Er nesten ferdig nå! Er ikke heeelt sikker på hvor mye man skal skrive, men jeg tror jeg har sånn høvelig kontroll. woopdedoo, også var det den artikkelen... AAAUGH hater journalistikk! På den positive siden, igjen, er dette sannsynligvis vår AAAALLER siste journalistiske oppgave. HALLELUHUHUJAAA, jeg vil aldri intervjue noen igjen. Med mindre det er en person jeg er personlig interessert i. Som denne personen... gjett hvem!


Fantastisk, veldig underholdende kis. En applaus!

I går hadde Einstein bursdag btw. På pi-dagen! :D amazing! ikke så lenge til jeg har bursdag nå... mwwuuhuhuhuaa

btw har offisielt søkt på skole:
Kingston University - Animation and Illustration (London)
Middlesex University - Animation (halvtime nord for London)
Lincoln University - Animation (Lincoln)
Falmouth Universit - Digital Animation (Falmouth, på sør-vestspissen av England)
Oxford Brookes University - Animation and Computer Games (Oxford)


bisåose ai kæn :')

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar