torsdag 12. januar 2012

EG TEGNA OTRA

fordi oter er verdens søteste og kuleste og morsomste og søteste og fineste og søteste...
Jeg hare en oter til maskot på mine tegnesider... Altså hvis jeg skal si noe gjennom en tegning så bruker jeg ofte denne. Den heter Pan. Fordi Pan betyr ALT på latin (PANgaea, PANdora, PANthera) og det er et fint navn og user-namet mitt er PantheraSonya.

MEN det er ikke en vanlig oter. å nei. for denne oteren har HORN. ÅHÅHÅHÅ det har du aldri sett nei! Vel her får du se mange:


Jeg lagde denne for å øve på masse forskjellige stiler.. Du ser sikkert ikke så mange fordi blogger gjør den pitteliten, men jaja. Her kan du se fullversjonen: http://fav.me/d4m4av7

Her er et par i litt større versjon hvis du ikke gidder å trykke på linken:

(dette er min stil)


(pokemon-style!)


Det var alt. Takk for meg!

BEKØS AI KÆÆÆÆÆHN

1 kommentar: