onsdag 25. januar 2012

AAAAAAAAAGH

SÅ DRITTMYE DRITTSKOLEARBEID FML

Er så LEI! Har lyst til å sove i noen måneder og bare drite i alt det jævla skolearbeidet. Det kan reise til himmels. Drittskole lærerdritter som aldri klarer å fordele det drittarbeidet, alle gir oss masse å gjøre på dritkort tid også får vi plutselig en uke med ingenting, også blir vi bombardert med drittskolearbeid som vi må gjøre ARGH.

På den annen side har vi om veldig interessante ting i naturfag! Stråling, radioaktivitet, spektroskopi og solsystemet... Trengte ikke pugge til naturfagprøven fordi jeheheg har sehehett så mahahasse Kosmos og Wonders of the Universe at jeg vihihisste alt fra føhøhør :D LOOOOL untatt dumme lille Kristian Kielland som hadde det dumme lille nordlys-prosjektet sitt. Jeg skrev at det var Fridtjof Nansen, HAHA, haa. Det tror jeg ble litt feil.

SUKK jeg er så leeeei av aaalt. Bodø og hybelen og skola, og alt det mongoloide dritt-tingene vi må gjøre. Jeg skjønner nå, når jeg ser på mine karrierevalg, at jeg ikke hadde trengt å gått media og kommunikasjon. Jeg kunne ha sluppet all dritt-journalistikken, lyden og filmen, og bare gått tegne-linje-greia o tegnet og lagd kule morsomme ting hele tida. Jeg angrer ikke, men det er liiitt bittert. Jeg har sikkert lært mye mer fra å ga MK enn om jeg hadde gått tegning, form og farge (eller hva det heter, jeg husker det aldri). MK ar bedre lærere vil jeg tro, også hadde jeg jo ikke møtt like smarte og inspirerende klasser som jeg har møtt i Mosjøen og Bodø :3

HEJDÅ.
Oi, jeg tror det blåser ute.

Her er et morsomt bilde for å få en KJEMPEDRITTMORSOM slutt!


Kim Jong-Il på en hest. Haha, propaganda er gøy...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar