mandag 28. februar 2011

Ting jeg skal gjøre når jeg blir 18

Div ting jeg VIL gjøre når jeg blir 18 år:

Kjøpe postkasse (kan være lurt å gjøre litt før jeg blir 18)
Få ordentlig bank-kort med kortnummer
Gå på et utested med 18-årsgrense
Gå på polet
Kjøpe bøker, spill på Steam, filmer, ubrukelige ting fra USA, etc.
Kjøpe deviantArt-premium-account
Kjøpe div. blad-abonnementer
Skrive under på noe jeg før måtte ha underskrift fra foreldre på
Kjøpe røyk/snus, bare for å gjøre det
Ta sertifikaaateeet til biiil...
Ta motorsykkel-serifikat!
Melde meg inn i organisasjoner (WWF, dyrevernet etc.)
Kjøpe aksjer i noe
Få tatovering
Kjøpe flybiletter til utlandet og reise dit
Stemme i valg
Skrive en sjekk
Linke pay-pal-accounten min til kortet mitt
Få en E-bay-account
Se filmer på Youtube jeg ikke kunne se før...
Fly fallskjerm/bungeeehopp elns, selv om jeg tror jeg kan gjøre det nå... velvel.


Legger sikkert til flere etterhvert som jeg kommer på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar