søndag 7. februar 2010

kongen og hikke

I natt drømte jeg noe så til de grader merkelig..
Jeg drømte at vår kjære konge harald kom på tv'en sånn som når presidenten kommer på tv i USA, og sa at han hadde noe viktig å annonsere. Han fortalte at han var så utrolig lei av alt det klimatullet og skulle nå ta seg av det en gang for alle. Han sa at han hadde gått rundt i huset sitt (som jeg regner med må være slottet) og sett på ting han hadde, og hadde funnet ut noe grensesprengende. ja, grensesprengende.
Han hadde funnet ut at vaskepulveret hans hadde et enzym som holdte UV-stråler ute, og det var altså så ekstremt miljøskadelig at han fant ut at han måtte gjøre noe. Så han sa at nå skulle det firmaet som lagde dette vaskepulveret bli lagt ned, og da mente han at klimaproblemet var løst. Da var det mange som gispet i publikum på tv. for han hadde publikum.
jada, det var drømmen min.

Untatt drømmen min så kan jeg informere at jeg var på tacokveld i går, og da lærte jeg mye rart. for eksempel fant jeg ut at sånn santa-maria-tacokrydder har litt annen smak enn old-el-paso-krydderet, og det er at santamaria har litt lut-fiskete ettersmak.. Det er sant! neste gang blir det old-el-paso...

og så lærte jeg at noen menn liker å bæsje i munnen på kjæresten sin. Det fant vi ut fordi jeg ville skrive "bæsje" på scrabble, men NOEN mente at det skreves "bærsje" så vi måtte google
det. da kom det selvfølgelig opp en link med diverse fakta...

også lærte jeg å spille Cluedo...

Oooog jeg lærte meg at hypernevrakustiske-diafragma-kontra-vibrasjoner er det vitenskapelige navnet på hikke.

Det var en morsom, koselig og lærerik kveld!
hmm, det var alt. her er et bilde av scrabble-brettet:

Jeg og Charlotte vant med fire poeng så carine ble litt frustrert og moste de nederste ordene.. Men det var ikke noe interessant som stod der, bare "havet og "suget" og noannet... Finner dere mine ord? :D Vi ble litt lei og trøtt etterhvert så vi fikk skrive nesten hva vi ville... haha.

funny pic:

de så jo glade ut....

1 kommentar:

  1. Hoho! Jeg kjente igjen navnet på hikke, men jeg husker det aldri, men når noen kommer med det så kan jeg faktisk "imponere" med å si at det er hikke:D *Glade June* Uansett, sånner kveldæ vell eg og haD: Koselig:D

    SvarSlett