lørdag 20. mars 2010

oioioioioioii


Hmm, 20. mars, hva kan det bety? Jeg syns det er sykt at folk står opp i ni-tia og går på facebook og gratulerer folk med dagen så tidlig... Skulle tro de var på skola!

Jeg hadde visst ikke publisert forrige innlegg, så jeg ville skrive litt på det.. I går hadde vi jo om den jævla dritreportasjen, og da skulle vi filme og ta et intervju.. Jeg er på gruppe med to andre.. Og jeg skulle intervjue, og ei annen skulle filme. Jeg viste hennealt med kamera, hvordan slå det på, hvordan åpne dekslet, hvor hodetelefonene skulle i, og sa at det bare var å trykke "rec"... Men når intervjuet var gjort og vi kom tilbake til klasserommet for å overføre... Det var ingenting på kassetten... hun hadde gjort den typiske 8-åring-feilen å filme alt før og alt etter det som skulle filmes... Så JEG måtte gå tilbake å spørre om vi kunne ta det på nytt.. fordi hun ikke turde... Heldigvis ropte jeg det til henne så hele klassen hørte hva hun hadde gjort, sånn at hun forhåpentligvis ble maks flau.. Forressten håper jeg ikke at hun leser dette... eller.. nja...

Hei en ting til jeg glemte å si om flaksen min på torsdag: Jeg satt i to timer med ei tegning også krasja photoshop! :( mimimimimi Men nå har jeg begynt på den igjen og har kommet lengre.. MEN kunne ha vært enda lengre. D:

I ettermisddag skal jeg gå å spise kake hos Maria og i seks-tia skal vi på kino og se dragetreneren! Den har ett minus så langt: Alexander Rybak er en av de norske stemmene.. skrives han med x? alex, aleks?

FUNEE PEEKTSHUR

ILU FAILBOOK


ÆNIWEIS Have a gud dei :DD

1 kommentar:

  1. Eg må berre få ut at eg elske deg Sonja:D Du e berre best;D Men du? når kommer du heim? På lørdagen va dæ, ja... teiting!!!D: <

    SvarSlett