fredag 4. desember 2009

Præhæhæhæhææ!


xxxx and 4 other friends joined the group Vi som vil ha tilbake det gamle juledesignet på TineMelk-kartongene.

Yesterday at 23:14 · Join this Group
XD XD XDJEG VISSTE noen kom til å lage denne gruppa!!Senest for to dager siden var noen i fra klassen og jeg gikk og tuslet på rema 1000 ved skola, også så vi de nye designene... Så sa vi: NeeeEEeeeEEeeei! se! SE! Ny design!! Se så stygg! Hva var galt med den forrige? De har hatt den forrige designen siden jeg var liten! Åeeeeh, nå ble jeg lei meg! Jeg vedder på at noen har laget en Facebookgruppe om dette, vi kan jo joine den.. Så kom vi tilbake på skola, og det var faktisk ingen som hadde laget den gruppa enda.. Så vi skulle til å lage den, men vi fant ikke ut hvordan og vi gadd ikke finne ut mer ettersom at det after all ikke var en så jævlig stor sak... Melka smaker vel det samme! Hvor mange er det som går rundt og tenker: Jøss, jeg gleder meg til jul, for da skifter Tine designen på melkepakkene, hurra! Folk der ute: Dere har lite å gjøre!
Uanzzzzzzett (z er teit, just face it) I dag har jeg ikke vært på skola.. fordi jeg er sjuk! Jeg våkna og hadde ikke stemme, og halsen sved noe ekstreeemt... D: Det gjør vondt! Også har jeg dott i ørene og vondt i hodet.. Jaja!
I dag fikk jeg også en SMS som sa at det skulle komme en pakke til meg i dag! Og det gjorde, det, en svær pakke full av julegaveting! Masse dritkule ting, og jeg skulle gjerne ha lagt dem ut her, men uheldigvis kan jeg ikke fordi de som leser hadde da fåt vite hva de skulle få...
hmm, var det noe mer? I går kveld så jeg ringeren av nottre dame.. My god det er en fæl og bra film! Det er ikke mange barnefilmer som det der lenger! Tror nesten den er på listen over ting jeg ønsker meg i julegave..!
funny picture of the day:
it's funny because it is so true, and it's sad :C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar