tirsdag 17. juli 2012

Photo booth... ehm

Jeg tenkte jeg skulle lage et morsomt innlegg hvor jeg tegnet ting jeg gjorde når jeg kjedet meg men JEG FINNER FAEN IKKE DEN JÆVLA TABLETPENNA.
så dere får andre ting som burde være ganske beskrivende... 

FRA PHOTOBOOTHENS HJEMLAND!


exhibit 1: Jeg skader meg. Dere husker kanskje at jeg strakk meg, fikk instant blackout og tryna på vei til å hente et glass melk? Om du trenger å freshe opp minnet, her er innlegget om det: http://panasonja.blogspot.no/2012/01/min-actionfylte-hverdag.html

Her er ivertfall et real-life bilde av hvordan skadene ble. Ikke store greiene, men gjorde overraskende vondt :)


Exhibit 2: Negler vol. 1.0.
merk såret på hånda, som også er forklart i linken under forrige bilde...


(gidder ikke skrive "exhibit" under alle, det var slitsomt)
Alle klærne jeg ga til fretex etter å ha rydda ut av klesskapet...


Jesus....


...Akkurat det her jeg gjør når jeg kjeder meg...


Emodag før russetida på skola...


Styggedag... ligner litt på Jack Black


HOLYFUCK Aslaug...


Horedagen... jepp, gull-øyenvipper


russeklær! Jeg heter "Banksy"...


Tepose i underleppa i en skoletime..


10 bananer på en skoletime...


SÅNN KAN NOK IKKE DU GJØRE! 
+veggen min på skola, savner den... komplett med oter som rir på en velociraptor, charmander og periodetabell!


Sjokolade fra Tallinn! Fra min kjære søster! ...De ble spist opp med EN gang..


HERREGUD DEN VAR SÅ SYKT GOD


nye clockwork-ørdobber... ganske awesomt!


Mer negler!


Eksamensdag... put on your smartface and DRINK THAT COFFEE
..funka ikke, fikk en treer (for første gang på hele videregående. SLEM sensor, SLEM.)


Etter at jeg skada trynet under festivalen, les: http://panasonja.blogspot.no/2012/07/sonja-skader-seg-higgs.html


Og til slutt, jeg har kjøpt meg trendy solbriller. SMEKK på korktavla i bakgrunnen! ---jeg lover det er en fornuftig historie bak...

+noen gifs.




OKEIDA DU KAN FÅ EN OSTEBURGER DUMME KATT


DAWWWWWWWW


SO FUCKING AWESOME









også noen andre randome ting...



VENT HÆ


pffehehheh internettfolk..



AW NEEEEEI SERIOUSLY BEAR GRYLLS!
that's terrible.

Fikk bekrefta i går at eg ha komme inn på Middlesex University no. JIPPI

AND ALL SIMPLY because I can...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar