tirsdag 6. april 2010

*SUKK* igjen kjæm de jævla bussruten og ødelegg live mett

I dag var det meningen at jeg skulle ta båten klokka halv sju, men mobilen min bestemte seg for å gå spontantom for strøm. Og selvfølgelig våknet jeg avmeg selv klokka fem på halv sju. Er ikke det typisk så veit faenmeg ikke jeg! Så nå må jeg ta båten i kveld klokka sjuuuu, og da er jeg framme i sandnessjøen klokka halv tiii, og enten så må jeg ta bussen klokka tolv og komme fram i mosjøen klokka halv to...
Men jeg kan jo også ta bussen som går klokka sju på morgenen fra sandnessjøen. Men da må jeg overnatte hos noen... Vi får se hva som skjeeer!

I natt drømte jeg at jeg sto i en heis og så datt den ned fra 9. etasje. Det var ganske skummelt, men fordi jeg hoppa i siste liten så overlevde jeg, mens hun andre som sto i heisen dødde O_o

Nå spiser jeg frokost og hører på hunden min og en liten besøkshund sitter og piper ved døra. Jeg tror de er litt rastløse, og det er litt irriterende.

*sukk* hva i all verden skal jeg gjøre nå de neste seks timene?
her er et bilde av et brød:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar