lørdag 10. april 2010

Yaaaay

Jeg har hatt en meget begivenhetsrik helg. I går skulle jeg på kinarestaurant med Charlotte, Carine og mari, men jeg gikk på feil plass... Jeg gikk på Halsøy, som er 10 minutter unna der jeg bor, mens de satt på restauranten nede i byen, som det tar 40 minutter å gå til fra hybelen... Jeg var jo nede fra åsen da, så jeg begynte bare å jogge bortover, og fikk meg en god tur og var framme 30 minutter senere. juhu. etter å ha spist god chop suey gikk vi på bunnpris, og der kjøpte jeg "2012" og "luftslottet som sprengtes". Skal se de senere, så kan jeg gi rapport. Etter å ha vært på bunnpris satte vi oss på en benk utenfor og babla om fett og hva som er sunt pluss minus alt annet i verden. Så jeg var hjemme rundt ni, og siden i går og frem til nå har jeg vært inne i hybelen min og coola'n... Og animert en del og gitt folk llamaer på deviantart. Det er så gøy atte.

For å ha noe som helst på dette innlegget som kaaanskje kan være interessant, her er noen bilder...

for litt siden var det første gangen jeg slo på lavalampa på ca. ett år, og det som var inni smelta sakte oppover, og det så ut som et foster det som var inni o_o mm, navlestreng

Her var den papirdragen jeg laga på skola! Hodet er ca 10cm, så det er ens ganske stor figur :) Vart veldig kult!



Mamma har strikka genser til meg og Gina, så nå matcher vi! xD

Gadd ikke snu dette bildet... altså, det er en sjikkeli stygg bil. Den var helt inntrøkkt på høyre bakdør, og glasset baki var knust, og den var helt brun på sidene... Og i et desperat forsøk på å gjøre den kul har de putta på sånne froske-øyne-lys frempå.. DEN VAR STYGG

Nå skal jeg sove og se på lavalampa mi som er litt mindre navlestrengete nå..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar