lørdag 31. desember 2011

føk åf tjueelve

Siste innlegg for i år, guys! Ser frem til 2012, det blir et VELDIG spennende år. hah, haa.

Jeg har klassifisert 400 galakser nå, og har funnet et par fine! Her skal du se...




Merging!






Ser ut som egg eller noe sånt


perlegalakshe


swisch swoosch


Visste virkelig ikke hva jeg skulle gjøre med denne... :/ mystisk



propæll





Dumme datamaskin tror stjerner = galakser... :3


Commencing impact in threeeeeee... twooooooooooooo... ooooooooooone and a haaaaalf....

Og den fineste eg ha funnet hittil:


:O *haaaaaaaaaaaaa* O:

vess eg no kunne ha gitt den navn så sku den ha heita... Saltsnurpen! whoaaa


Ser på the office mens jeg klassifiserer... har snart sett de to første sesongene :'D Så bra


Dette var hvorfor jeg ikke kunne skrive lengre på forrige blogg-innlegg, jeg skulle se psykopatfilmen "The Good Son". Jeg visste at home-alone-gutten spilte i den men FRODO? ASFGFDF sjå på det lille trynet hans!! :D Jeg visste ikke han var så gammel/alene-hjemme-ungen var så gammel...


OMG GLAD LØVEBABY GWAAA


Because I can, haha!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar