lørdag 2. april 2011

Siden jeg er 18...

Har jeg vært på internett-shopping!
Jeg har kjøpt......

Offisielt medlemskap av WWF ved å donere cash til dem <3
(snart får jeg T-skjorte, juhu)



Abonnement på "M", endelig... 


Abonnement på Imagine FX, utrolig bra blad!



Denne boka om anatomi fra ImagineFX...



Denne boka om storyboarding.. 



Premium-medlemskap på www.deviantart.com (screw Spotify)


Var også nede i byen og kjøpe min første cider :D


Dette har ikke noe med at jeg er 18, men jeg ville vise dere fordet... LØVENES KONGE-KORT FRA 1994! <3<3<33<3<<3<3<33<<343<<3
Kjære bruktsjappa nerri byen: I <3 U


SO YEAH.
har innegått et kompromiss-deal-ish-ting sånn at jeg ikke skal bruke opp alle pengene mine... Bare kjøpe ny bok når jeg har lest ut den boka jeg kjøpte sist. Det kan ta sin tid. 

BECAUSE I CAN! 
8'D 

(KJEMPEGLAD)
(...I CAPSLOCK)

1 kommentar: