tirsdag 12. januar 2010

Kortmappemysteriet del IV: umerket mistet

Jedde, dæ her skjedde på fredag trur eg, men eg ha jo ikke skrevve på lenge så eg får skriv dæ no.
Ken Ole kommer inn på klasserommet mens jeg skriver om portettintervjuet mitt med Aslaug. "Sonja, de har funne Kortmappa di" sier han og peker med tommeln bakover. Jeg bare ser på ham, vantro.
"Hæh? Her? I resepjon'?" Svarer jeg, og ser meg rundt for å se om flere har hørt den gledelige nyheten.
"Kortmappa di Sonja!" Sier Maria og smiler med store øyne til meg.
"WHAT?" sier jeg "Dæ tok fanmeg lang tid.." også når det blir friminutt løper jeg, Maria, Carine og Tom Espen til resepsjonen spent på å se den savnede kortmappa. Men så kommer twisten.
Når jeg spør om å få kortmappa mi, som har et hjerte på, kommer hun med en kortmappe med en is på! Jeg har tydeligvis mista den NYE kortmappa mi!! Uten å ha merka det sjøl! Da ble jeg stor i øynene.
Så kortmappemysteriet er fortsatt ikke over!!

Nå sitter jeg på klasserommet og skriver intervju. Vi har intervjuet noen Nederlendere, de var kule :3 De holder på med å lage flash-filmer, og vi har sånn smått begynt å lære det. Men jeg ikke å følge med, for det er altfor lett. JAH det er faktisk det! Vi har lært: hvordan endre hvor mange bilder som kjører hvert sekund og hvordan man lager en firkant som rører seg. woopedoo!

Jeah, jeg skal ta bilde og laste det opp, men jeg fikk matteprøven min tilbake i går! jeg fikk 5- x_x Jeg får sannsynligvis 5 i matte!! OMG! No e eg faenmeg STOILLJT! Men dæ va ikke dæ som va pointe mett! Han Lars-Tore, mæ eller uten bindestrek, who knows, skriv jo bestandi mæ rød penn... Og ho Maria har ei rød penn. Så ho hadde dæ arti mæ å skriv og tegn fine teng på prøven min. Då fliræ vi godt! Lærarn og!

Dagens bilde:
(oh god, eg har mange, men i dag får dåkker et YIÆÆÆÆSH-bilde)

ÆÆÆÆH! SJÅ DER! og e dæ en Kill-Bill-drakt??

2 kommentarer:

  1. æsj, ke dæ der e slags ræv! å e syns mi ræv va stor. haha. deiliiiig!!!
    pass på kortmapa di btw. hehe, du burde teip den fast på magen din:P

    SvarSlett
  2. Æsj, han va ikke deilig>.< men nei eg trur nok ikke det e ein kill bill-drakt;O

    SvarSlett