Det vi har gjort i journalistikk:
3 portrettintervju (sikkert over tre måneder)
1 portrett/subjektintervju (1 måned)
1 fem-på-gata (1 uke)
1 undersøkelse (2 uker)
+1 til som jeg ikke husker..
innen foto:
fotoprosjekt med maaange tema (2 måneder)
julekort (1måned)
mediegrafikk:
vi har brukket 3 artikler, 1 historie og to intervju (JOOHOOO driiitgøy) (bortimot 3-4 uker)
vi har laget ramme til julekort (1 uke) (...... >_>)
vi har designet... brødpose... (??? uker, vi ble ALDRI ferdig..)
vi laget et spill ( 1 DAG.. thats it!)
også animasjonsprosjektet nå da, som blir GRUNDIG nedprioritert! (3 uker)
Mitt point er at de prosjektene som jeg og mine medsammensvorne i klassen liker, alltid blir nedprioritert og kosta vekk. Og det lærerne sier når vi spør om vi kan få gjøre noe som ikke har med å intervjue folk eller å skrive milelange artikler og sånne ting, så sier de "jammen vi ha vørre innom mediegrafikk, dokker ha jo fått brekt artiklan, d e mediegrafikk!"
(Jammen jeezes, dokker skjønna vel at vi vil ha litt variasjon? Eg syns ikke læremetodan hold heeelt vann..)
pluss at i begynnelsen av skoleåret sa lærerne at vi skulle få velge mellom de tre sjangrene. Men så fant de ut at nei fy fæn æss vi driter i det åsså "blander" vi de bare, hi, hi, hi, hii. Men det må jeg si har resultert i liitt dårlig moral hos enkelte.
NOK om dæ. dæ e jo aldri arti å læs om skolelivet, men eg syns bære det her e såpass urettferdig at eg mått få dæ ut.
Aslaug kommer i vinterferien! YAY! då ska dæ blogges. Og no på lørdag ska eg tel Carine og spis tacoo, hujjaa! :3 me vuve..
nåkka meir? Eg ha begynt på den lille tegneserien min om min reise hjem sist helg.. jeahjeah!
Arti:D med tegneserien altså.. Ikke med læreran dåkkers de e teit.. det e mine og før tiæ eg får følelsen av at fleir og fleir av de lyg meg rett opp i ansiktet når de berre ska førtæl oss ke som faktisk e sant i pensumx)
SvarSlett